bifacial solar panel

یینگلی سولار ، راه‌اندازی بزرگترین نیروگاه دوطرفه در اروپا

یینگلی سولار یکی از پیشتازان ساخت پنل‌های خورشیدی در جهان ،روز جمعه اعلام کرد Tempress System B.V جزئی از Amtech Group شروع به احداث بزرگترین نیروگاه دوطرفه خورشیدی با ظرفیتی در حدود ۴۰۰ کیلووات کرده است  . این نیروگاه در نزدیکی ساختمان مرکزی Tempress در Vaassen هلند اجرا خواهد شد و احداث آن در نیمه دوم سال ۲۰۱۷ به پایان خواهد رسید . پیشبینی می‌شود توان سالانه تولیدی این نیروگاه به مرز ۴۰۰MWh برسد .

این پروژه از ۱،۴۲۸ پنل یینگلی پاندا مدل دوطرفه با توان نامی ۲۷۵ الی ۲۸۰ وات تشکیل شده است . پنل دوطرفه پاندا نه تنها قادر به تولید توان از جذب مستقیم نور خورشید است بلکه از بازتاب نور بر روی ردیف پنل‌های عقبی و برخورد با پشت پنل جلویی قابلیت تولید توان را داراست . این قابلیت، توان دریافتی از پنل دوطرفه پاندا را تا ۳۰ درصد نسبت به مشابه پنل یکطرفه پاندا افزایش می‌دهد . در ضمن تولید پنلی با این حساسیت راندمان تولید توان در نور کم را بهبود می‌بخشد .

این پروژه توسط شرکت Schulz Systemtechnik طراحی و اجرا خواهد شد . این پنل‌ها بر روی سازه ثابت و مناسب برای بیشترین استفاده از نور بازتابیده از ردیف عقب نصب و اجرا خواهد شد که طراحی این سازه بر عهده شرکت Benz Alusysteme GmbH بوده است .

در این پروژه برای اطمینان از حداکثر توان تولیدی و مانیتورینگ هر پنل به صورت جداگانه از میکرواینورترهای شرکت APsystem استفاده خواهد شد .

دکتر آلبرت هاسپر (مدیرعامل شرکت Tempress)

ما مفتخریم که بزرگترین نیروگاه خورشیدی دوطرفه در اروپا را احداث کنیم که علاوه بر تولید برق یک نمونه موفق از مزیت‌های استفاده از تکنولوژی پنل دوطرفه محسوب می‌شود .

ترجمه شده توسط سایت گرین سنتر

www.green-center.ir

۱۰/۱۶/۲۰۱۷